REC0020650 |
Geogebra una eina per les Matemàtiques (Nivell 2) |
2018-2019 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
1/7/2019 - 15/7/2019 (30 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Associació d'Ensenyants d'Informàtica de Catalunya
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/05/2019 - 01/07/2019 |
|
|
Cost matrícula (Euros) |
60
|
| |
Descripció i Metodologia: |
El cus s'organitza en temaris de diferent durada, al final de la qual, els alumnes han d'entregar activitats que conformaran el mateix temari i que avaluaran la correcte comprensió dels continguts. Al mateix temps, es creen espais de debat sobre el mateix temari o relacionat que són de participació obligatòria i que junt amb l'entrega d'activitats durant els terminis establerts i el correcte seguiment, conformen la certificació o no de l'alumne.
|
| |
Objectius |
En acabar el curs cada persona hauria de poder:
1. Conèixer alguns recursos com el moviment i les macros
2. Utilitzar el CAS per a resoldre problemes
3. Utilitzar el full de càlcul
4. Saber què són i perquè serveixen els llibres
5. Conèixer els grups
|
| |
Continguts |
Tema 1: Recursos del GeoGebra
Tema 2: El CAS
Tema 3: El Full de càlcul
Tema 4: Com crear llibres amb el GeoGebra per utilitzar a l'aula
Tema 5: Entorn virtual d'aprenentatge: Els grups
|
| |
Observacions |
Preu 60€, socis 45€
|
| |
Formador/a |
Luis Javier Ibañez Moreno
|
| |
Avaluació |
1 ) Pla d'avaluació específic per a les activitats
Tema 1: Recursos del GeoGebra
Criteri d’avaluació: Ser capaços de crear moviment i aprofitar la feina feta creant macros. Cal lliurar un parell de pràctiques que puguin utilitzar a l'aula.
Tema 2: El CAS.
Criteri d’avaluació: Veure el funcionament de la calculadora algebraica i com pot servir per resoldre problemes. Cal lliurar un problema resolt.
Tema 3: El full de càlcul
Criteri d’avaluació: Veure el funcionament de les seves eines i la relació amb les altres finestres ( algèbrica i gràfica). Caldrà lliurar una pràctica que pugui ajudar en el dia dia a l'aula.
Tema 4: Els llibres
Criteri d’avaluació: Ser capaços de crear un llibre que pugui ser utilitzat pels alumnes a l'aula utilitzant les pràctiques fetes.
Tema 5: Entorn virtual d'aprenentatge: Els grups
Criteri d’avaluació: Crear un grup i participar en els grups dels companys per tal de veure el seu funcionament. Caldrà fer la feina proposada pels companys i veure'n les correccions.
2) Avaluació de la satisfacció dels participants: es realitzarà una enquesta de valoració a final del curs que recollirà suggeriments i observacions valoratives.
|
| |
Requisits de certificació |
Per tal d'obtenir el certificat del curs s’ha d’haver seguit la metodologia del curs i assolits els requisits mínims d’avaluació esmentats en el pla d’avaluació.
Aquests mínims són:
-Haver entregat i participat en un mínim d’un 80% de les activitats proposades pel formador i que conformen el pla d’avaluació.
-Haver omplert i entregat l’enquesta final de grau de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de cicle superior de primària i secundària obligatòria o batxillerat i formació professional que ja tinguin alguna noció del programa.
|
| |
E-mail |
secretariaAEIC@gmail.com
|
| |
|
|